Thank god is friday

Blev gymmet i morse med Melina.. Bästa starten på dagen:)
Slängde även in 2 maskiner tvätt innan jag gick till gymmet.
Skönt att jag inte hade så mycket tvätt faktiskt:)

Sen åkte jag till Coop och handlade.. 1400 slutade notan på men nu klarar vi oss i 2 veckor till iaf;) skönt att äntligen ha mat i kylskåpet och frysen igen.. Ekat tomt ganska länge nu:P haha

Sen åt jag, bror och mamma lite frukost hos mig innan vi begav oss hem till Gungvala.. Ska vara här tills det är dags för fotbollsträningen tänkte jag så slipper man hem imellan..

Mamma ville baka lite så får se vad det blir.. Jag tycker hela mitt huvud är kaos nu med alla tankar och intryck.. Måste försöka samla mig lite och lugna ner mig känner jag:P

Senare är det dags för sista jobbpasset för veckan.. Jobbar bara inatt med så ska bli skönt att vara ledig sen resten av helgen:)

Men nu så ska jag vila lite för jag är lite seg tycker jag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0