Tankspridd

Ja idag har det snurrat mycket i huvudet på mig.. Fram och tillbaka.. Bra och dåliga saker.. Förflutet och framtid.. Allt känns så ovisst och en rädsla kryper i mig.. Jag är så van att saker går åt helvete så jag vågar knappt hoppas på något bra.. Hellre tänka negativt och bli positivt överraskad så slipper man bli lika besviken varje gång.. Vad jag saknar ibland är HOPP... Jag är van att stå på egna ben och lösa allt.. Ibland håller det på att ta knäcken på mig.. Ja måste lära mig att delegera.. Måste våga lita på någon!

Jag vill att någon ska ta hand om mig och göra mig lycklig.. Att lyssna på mig och förstå mig även om man inte alltid kan lösa problemen.. Men man ska åhminstonde försöka..
Jag vill känna trygghet och tvåsamhet.. Att båda har samma värderingar och känslor.. Att båda ser samma framtid❤

Ja som ni märker.. Mycket som snurrar.. Begär inte att ni ska förstå det.. Behövde bara skriva av mig det för min egen skull..


Jag sträcker mig efter din hand och hoppas innerligt du sträcker ut den❤

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0