Sömnbrist

Ja åkte som sagt direkt till sjukhuset efter nattpasset.. Fick vänta 45 min så fick pengarna tillbaka så de va gött.. Jag fick remiss till öron/näsa/hals.. Så hoppas de kan hjälpa mig så ja kan andas genom näsan och slipper allt näsblod jämt:/

Blev så arg när jag stod i kön till registreringen.. Mor och dotter stod bakom mig.. Mamman va sur och vresig mot sin dotter, klagade på precis allt, och när de kom en ung kvinna i slöja undrade hon om de verkligen var Sverige vi befann oss i eller i ett muslimland! När dotter frågade om hon vaknat på fel sida så gnällde hon på att hon behövt ställa klockan... Jag hade jobbat vaken natt plus 8-15 dagen innan och knappt fått någon sömn, men inte fan gällde jag!
Stackars barn säger jag bara och vilken dålig förebild mamma var..hon borde verkligen skämmas!! Usch!!!

Nog om det..

Fick knappt någon sömn heller för grannen ovanför bestämde sig för att ha disco mitt på dagen! Så dunkade i hela mitt tak i sovrummet så ingen sömn där inte:( så trött på att bo i lägenhet och att inte kunna få sova! Hopplöst!

Ringde bror och vi begav oss till Nytorpet med hundarna.. Va skönt väder och solen tittade fram imellanåt:)
Pratade en massa och det kändes avslappnat och skönt!
Ska hjälpa honom att komma igång med träning och mat;)

Efter det åkte vi och lämnade jämtarna och begav oss hem till mormor.. Där fixade jag lite våfflor till oss! Så gott!!
Sen tug jag tag i disken och städade av toan medans bror dammsög hela lägenheten! Mormor va pigg och tacksam❤

Körde sen hem Tobbe och bytte om för fotbollsträning.. Idag var första gången på 4 år jag gjorde en hel träning utan knäskydd! Kändes helt fantastiskt befriande! Träningen gick bra och knät är inte så svullet👍

När ja väl kom hem och duschat så fixade jag lite mat.. Blev jordgubbar med mjölk❤ Henke kom med så vi la oss i sovrummet och medans han kollade tv sov jag som en stock! Helt slut är jag och nu är man på nattjobb igen.. Hoppas natten går fort.. Orkar jag ska jag ta mig till gymmet med.. Bara varit där i måndags pga att jag jobbat så mycket så känner jag behöver dit! Jaha vi får se hur pigg jag är kl 7!

 

Skönt att slippa allt för mycket kläder när man är ute:)

Våfflor hos mormor <3

Jordgubbar och mjölk kan vara bland det godaste som finns<3

Milo älskar grädde.. såg ut som han hade vitt skägg efteråt :P

Älskade bror och djuren på promenad i nytorpet <3

Finaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0