Sjukhusbesök och grillning :)

Gick till gymmet idag direkt efter nattpasset! Hade sjuk träningsvärk från gårdagen men körde 1 timme ändå.. Blev mycket armar och rygg.. Måtte denna träningsvärk lägga dig snart så man kan köra fullt ut:P

Sov sen några timmar innan jag begav mig till Gungvala.. Pratat en del med mamma och bror.. Bollat idéer:)

Sen begav jag och mamma oss till sjukhuset.. Jag hade tid men mamma fick gå på drop in för hon är så krasslig.. Hennes sänka va på 130 och diagnosen blev bihålsinflammation och penicillin.. Samma som jag hade:(
Mitt besök gick väldigt bra.. Min Astma har fått rätt dosering och även lämnat blodprover för att uppdatera mina allergier! Fått nya recept på alla mina mediciner så känns skönt!
Har även fått tid att träffa läkare angående min näsa och mina bihålor nästa vecka.. Skönt att äntligen kolla upp allt.. Brukar dra mig för sånt för avskyr sjukhus:/ därför jag tog med mig mamma från första början idag;) haha

Sen åkte vi och handlade och plockade upp mormor innan vi begav oss till Gungvala igen.. Där fixade jag maten:)
Det blev timjanrostad potatis, potatissallad, tsatsiki, sallad, vitlöksbröd och till det blev det grillat rådjur!:) Kanongott!

Varit en mysig kväll med familjen❤
Efter andra halvleken av Barca-PSG åkte jag och hjärtat hem och nu ligger vi nerbäddade och kollar på andra halvlek:)

Är väldigt nöjd med denna dagen och jag ser äntligen ljust på framtiden! Äntligen får jag känna Lycka❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0