Seriepremiär:))

Henke och Bror kom instaplande halv 6 imorse och jag hade väldigt svårt att somna om.. Låg och snurrade av och till men kom aldrig riktigt till ro igen och katten hade damp:P

Vid 10 gick jag bort till Willys och handlade lite frukost och hämtade ut paket när jag ändå var där. Styrde upp god frukost till oss då de va för bakfulla för att göra något;)

Mest slöat hela förmiddagen men det var skönt ändå.. Vid 14 va det dags att bege sig till Alvesta för seriepremiär!:)
Matchen slutade 1-1! Jag gjorde en snygg assist;) fick tillbakaspel av Fia och slog långboll till Matilda från backlinjen!:) börjar få tillbaka mitt grymma tillslag;)
Annars va de ingen höjdarmatch men vi tar med oss 1 poäng!

När jag kom hem hade fina älskling fixat mat.. Blev lövbiff, krocketter och kall beasås.. Trots han varit bakfull hela dagen;)

Nu är jag helt slut och lär somna rätt snabbt:P
Imån är det jobb 7-16 sen träning 17:15 så det blir fullt ös hela dagen.. Mkt jobb i veckan som kommer men det är bara att kriga på.. Hoppas på mer klarhet och fler svar❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0