Nystart!

Idag bestämde jag mig för att börja om.. Lägga upp träning och kost så som jag vet jag mår bra av och behöver.
Så nu jävlar kör vi! :)

Igår vart det en riktig slappedag!! Charlotte och hennes vän kom hit och kollade fotbollen med mig & hjärtat! Sen bestämde jag och Henke oss för köpemat då ingen orkade laga något till handbollen! Somnade gott sen:P

Sov ut ordentligt idag.. Vaknade halv 10!!! Inte ofta det händer men det kändes jätteskönt!:)
Imån är det sista dagen med penicillinet så hoppas kunna träna lite fotboll på torsdag:) saknar det så mycket!

Vart ju toppenväder ute så jag och Milo tog oss en rejäl promenad idag, Gick 1 mil i solskenet! Fått massa ny energi☀❤ känns dock i kroppen man varit sjuk och inte riktigt är hundra ännu men det kändes skönt ändå:)
Nu har jag fått i mig lite mat och tänkte göra lite styrkeövningar här hemma och sen fixa lite med papper och samtal! Jag har lite saker på gång nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0