Mitt i veckan

Blev 1 timme igår på gymmet.. Körde rygg, mage och rumpa:) Det gick bra trots träningsvärken👍

Sen fixade jag lite frukost sen åkte jag och Emma långt ut i skogen och satte oss vi en sjö och fikade.. Skönt och avslappnat förutom att vinden ökade i kraft sen:P
Ibland är det vad man behöver.. Komma bort en lite stund.. Bara få vara och slappna av.. Tack fina Emma ❤

Sen åkte vi hem till Gungvala en stund och sen följde Emma med på visning av huset igen.. Va kul att få visa henne det:)
Så nu får vi se vad som sker med allt;)

Sen åkte jag tillbaka till Gungvala och Henke kom så vi blev bjudna på middag och fick massa hjälp. Vi är så himla tacksamma för allt❤

Väl hemma igen blev det fotboll.. Ja somnade återigen innan den va slut:P men skönt att jag fått lite bättre sömn de senaste dagarna!

Snart är det dags att gå till gymmet.. Bestämde med Melina att vi kör idag samma tid!:) alltid skönt att få någon med sig!

Ska även till mormor idag.. Vi ska göra fint på morfars grav och jag ska hjälpa henne handla.. Fina mormor❤

Fick lön igår så ska betala räkningar och ringa lite samtal.. Tänkte även fylla på kylskåpet då det ekar stort nu:P
Har även tvättid idag så känns som att jag har att göra:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0