Måndag

Vaknade av att älsklingens larm gick och så låg vi och myste lite innan han behövde gå upp för att gå till jobbet❤
Jag låg kvar en stund men kunde inte somna om så begav mig till gymmet. Var bara jag där nästan hela träningen:)
Körde stenhårt med benen idag och det kommer kännas! Gjorde även lite magövningar och hoppas snart att rutorna tittar fram igen;)

Fixade lite frukost som bestod av bananplättar, avokado och apelsin. Har ont om pengar så variationen på min kost är sämst just nu men jag har iaf mat att äta!:) längtar efter lön!!

Bestämde även mig för att ta en långpromenad med Milo innan kvällspasset.. Blev 6,5 km och det känns bra:)

Nu sitter jag här på jobbet och har fyllt i lite lönelappen och kollat över semestertiderna.. Blir mkt jobb i sommar👍💰

Känner mig väldigt glad.. Positiv och längtansfull.. Saker och ting börjar bli bättre och ja tror på en ljusare framtid❤

Henrik gör mig hel och jag älskar honom av hela mitt hjärta❤

Vackert

Fin fina man <3

At the gym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0