Lång dag med massa jobb

Idag vart de jobb först mellan 8-15.. Va soligt ute så vi ha suttit på balkongen en del idag.. Så iaf fått njuta lite:)

När jag körde från jobbet körde jag först till handlar och hämtade ut ett paket sen till Willys och hämtade ut ett andra paket.. Blev även att jag körde och fulltankade bilen:)
Har beställt nytt smink från Make up store! Så nöjd med det så tänker inte byta:) sen va det lite böcker från adlibris..
Så inatt ska jag börja läsa "Dödsdömd" tänkte jag:)

Sen åkte jag hem och bytte om och begav mg ut på en långrunda med Milo i solen.. Blev 6,5 km iaf:)

Hem och duschade och gick och la mig och nu sitter man här på jobbet igen.. Ska till sjukhuset kl 8 imån igen så ingen mening att köra hem och sova utan det blir att köra direkt dit.. Sen lär jag dock sooooooova lääääänge.. Hoppas jag;)

 

Äntligen kan man gå i linne <3

Ska bli intressant att läsa

Livet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0