Jag är på gång på riktigt känner jag :)!!

Stack till gymmet direkt efter nattpasset.. Hämtade först upp Melina sen drog vi igång.. Har inte varit på gymmet på över en månad så det var bara att börja om från början med mindre vikter.. Körde mage, armar och baksida lår. Får se hur mycket jag kommer kunna röra på mig imån för hade tänkt sticka dit igen efter nattens pass.. Återstår att se hur kroppen mår och känner sig! Håll tummarna att jag kan träna:)

Fixade lite mat innan jag gick och la mig.. Hade ju tränat and är det svårt att somna hungrig tycker jag. Så lite bananplättar och avokado och knäcke med lax på blev det.
Lyckades sova i 2 timmar sen behövde Milo ut.. Melina kom hit så begav vi oss ut.. Härliga sol men tusan vad det blåste imellanåt:/ är lite öm i höfterna idag med men det är ju för jag är otränad just nu.. Men det gick bra!:) blev 1 mil.. Gick till asarum och tillbaka en bra runda! Skönt att variera rundorna och gå olika långa så man ej vänjer sig eller tröttnar!

Till middag idag blev det kikärtsbiffarna som blev över igår, vildsvinsköttbulla och en laxmacka (ja, jag är helt tokig i lax).slocknade sen 2 timmar till på soffan.. Skönt att kunna vara trött och sova.. Träning gör att jag sover bättre:)

Vaknade runt 18 och städade av lägenheten.. Det blir så snabbt skitigt med två djur:P hehe
Har ätit lite kvällsmat och nu ligger jag nyduschad i sängen och tänkte försöka vila lite till nu inför nattpasset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0