Ingen träning endast vila :(

Då har man varit på sjukhuset.. hatar sjukhus så hjärtat fixk följa med mig.. Bihålsinflammation löd diagnosen! Så fått kåvepenin och betapred.. Hatar verkligen detta!!!

Fick iaf en tid hos astmaläkaren för nya stickprov.. Är pollenallergisk men tror de är mer saker jag är känslig mot så lika bra att kolla upp det.. Sen pratades det om att göra en röntgen på mina bihålor då jag väldigt ofta har inflammation.

Så nu har ja tryckt i mig 9 tabletter i första omgången.. Jösses vad tabletter ja ska kränga och jag som hatar att svälja stora jäkla piller.. Jaja bara att svälja för att bli frisk!
Svalde de med en skål med mjölk och jordgubbar. Så himla gott och får en att längta till sommaren! Hade en av mina bästa somrar förra året❤😉 undrar vad denna har att erbjuda?😉

Nu ska jag vila mina svullna ögon en stund och hoppas att huvudvärken släpper lite snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0