Husvisning❤

Orkade ej till gymmet igår.. Mamma kom direkt när hon slutat så åt vi lite frukost tillsammans sen tog hon min tvätt.. Skulle hjälpa mig då dagen va stressig som den var.. Tack mamma❤

Fick dock endast sova 1,5 timme innan diskoteket drog igång igen.. Snart ryter jag ifrån ordentligt! Inte okej detta!!!!

Senare begav jag mig till Gungvala och hämtade bror och hans tjej Michaela och vi tog hundarna och begav oss till Nytorpet.. Gick 5,7 km.. Va inte lika varmt idag men det hindrade inte Milo som hoppade i och simmade runt❤

När vi kom tillbaka slocknade jag på soffan.. Helt slut då ja knappt sovit något på flera dagar.. Fick en stund där iaf..

Sen kom Hjärtat sen begav vi oss på husvisning.. Japp ni läste rätt.. Men vi har bara kollat.. Inget bestämt.. Rätt stort att kolla på hus:P

Det har aldrig känt så rätt som med Henrik

Vi ska prata lite om det och se vad vi kommer fram till.. Helt klart intresserade men det är mycket som ska göras så det är mycket planering och beräkning som skall göra..
Men det känns så himla spännande!!!!!:))))

Sen blev det lite Gotte och film.. The Hobbit:) men vi va båda helt utmattade och hade mycket att ta in så vi va helt slut och kl 21:30 stängde vi av tv.. Sovit oroligt inatt men det är väl kanske inte så himla konstigt ändå;)

Nu sitter jag på jobb.. Igen.. Slutar 16 sen vid 18 ska jag, Charlotte, Lizette, Elin & Rebecca äta på Rökeriet och ta oss ett glas vin sen får vi se hur kvällen artar sig;)

Ha en solig toppendag mina vänner! Njut för mig med❤

Milo älskar att bada❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0