Helgen som gått

Vaknade av larmet som ringde kl 06:20 i lördags.. Det var dags att stiga upp och fixa mat, klä sig och borsta tänderna och bege sig till jobbet.. Extra pass ger extra klirr i kassan💰

Hem och vila sen vid halv 6 mötte jag upp Charlotte, Lizette, Rebecca och Elin utanför mitt så gick vi tillsammans ut till rökeriet där vi hade bokat bord.
Va himla mysigt att få träffa fina vänner lite.. Få prata och skratta och ta sig ett glas vin❤

Pratades sen om utgång men då jag knappt sovit på hela veckan tog jag beslutet att stanna hemma.. Har inte direkt ekonomi till det just nu heller så:P
Istället kom Henke till mig och vi myste till en film men somnade båda två ganska tidigt.. jag först:P

Vaknade jättetidigt på söndagen och lät hjärtat sova vidare medans jag storstädade hela lägenheten.. Jag väntade dock med dammsugaren tills han vaknat;)

Åkte sen hem till mina föräldrar i Gungvala.. Plockade upp mormor på vägen med.. Hon är lite krasslig just nu så skönt att ha henne nära❤
Va toppenväder så alla hade fått lite färg i ansiktet mot dagens slut.. Mest röd på en del;) haha
Fick iaf min bil tvättad och bakade nya frukostfrallor och knäckebröd! Alltid lika effektiv som ni vet;)

Vi satt sen och diskuterade huset en hel del.. Så mycket som snurrar i huvudet och allt som skall göras och fixas osv!
Är på jobbet nu och försöker skriva ner lite så man slipper tänka på allt hela tiden.. Att ha lite koll på saker och ting:) känns himla bra iaf❤

Sen iaf åkte vi sen hem och kollade på The Hobbit.. Började kolla i fredags men i söndags hade vi tillslut sett hela.. Snacka om att båda är helt slut:P

Idag blev det extrapass 8-15 sen vart det fotbollsträning.. Gick faktiskt ganska bra idag och hade inget knäskydd på hela träningen👍 Extra roligt var det att se Jennie Johansson där igen:) hoppas hon fortsätter! Bra nyförvärv;)

Medans Henke kollade när hans AIK vann sov jag i hans knä innan det var dags att åka till jobbet igen och här är jag nu.. Men inte länge till för snart slutat jag och då blir det direkt till gymmet💪 sen ska jag få sova💤💤

 

Äntligen min tur att få må bra❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0