Dubbelt kalas för Mina Älskade Päron <3

Igår var det dags för kalas för päronen...Mamma har fyllt 47 och pappsen ska fylla 51! vart tar tiden vägen???
 
Jag hade jobbat natt och skulle försöka få mig lite sömn men det blev inte alls som jag hoppats. Kommer hem till en dålig Milo.. Han både kräker och har diaré så jag har svårt att slappna av. Jag undrar vad han kan ha ätit.
 
Så vid 13 tiden körde jag och hämtade mormor sen begav vi oss upp till gungvala. Milo fick följa med såklart.
Jag hade lovat hjälpa mamma med allt inför kalaset. Jag började med att hjälpa henne med salladen och tacopajen sen gjorde jag lite egna knäckebröd och frallor :) stod i köket i timmar känns det som men gott blev det :)
Jag trivs så bra hemma.. så tryggt och så mycket kärlek<3
 
Kvällen vart lyckad och alla verkade mätta och belåtna.. jag var dock ganska trött då ja knappt fått 2 timmars sömn så vid halv 11 gav vi upp och åkte hem.. och nu vaknade jag kl 7.. i vanlig ordning.. utan larm.. i vanlig ordning.. jaja får ta det lugnt under dagen för ikväll ska jag äntligen få träffa mina fina flickor <3
 
                                            Kalasfin :)
 
               Älskade Mormor och Milo myser i sooffan på altanen <3
 
                    Vi kör tidigt lördagsmys i soffan <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0