Bakning och Däckbyte

Jag åkte hem till Gungvala i torsdags efter att jag och mamma varit och fixat födelsedagspresent till pappa:)
Där blev jag bjuden på middag! Jag fixade efterrätten som blev en krämig jordgubbspaj. Det var första gången jag testade göra en och den blev kanongod :) Jag bakade även lite frukostbullar med vallmofrön på...Huslig tjej idag ;) Efter all mat så fixade jag och pappa alla bilarna hemma och satte på sommardäck. skönt att ha det gjort så slipper man oroa sig för det med.
Tog även med mig León till gungvala. första gången han vart ute sen jag tog hem honom. Mamma hade köpt ett rött fint koppel till honom:) han gillade inte direkt att åka bil först och när vi hade han ute så slickade han marken men ju längre dagen gick ju lugnare blev han. Milo var ju där med och jag tror att det hade stor inverkan på honom.. Mina fina älskade djur, vad hade jag gjort utan er<3
 
 
                                                      Krämig jordgubbspaj :)                                                                                                         
                                                     Frukostfrallor med vallmofrön
 
                                                        León på upptäcktsfärd<3
 
                                               En piggare och fräshare Tessan ;)
 
                                               HAHAHHAHA alltså <3<3<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0