3 nyktra helgen i rad för mig!

Fick knappt sova 3 timmar efter jobbet pga min jävla granne som envisas med att spela så hög musik att det skakar i väggarna och basen dunkar i mitt sovrumstak och att man hör texten på låten som spelas.. Snart dags att ringa hyresvärden.. Igen.. Trött på detta nu faktiskt!!

Åkte iaf hem till mamma.. Vi har bakat lite idag.. Det blev hallongrottor och vaniljbullar! Så himla goda blev de!:)
Städade och organiserade även mkt du köket.. Vet ej varför men för mig är det rogivande och lugnande på något sätt!

Sen åkte vi in till stan.. Vi skulle se Iron man 3 på bio jag, hjärtat, bror och Nade:) gillade den skarpt!:) så se den!!!

Sen åkte vi till Gungvala.. Johan, Annika och Markus kom oxå så det blev grillat! Vi åt potatisknyten, vildsvinsryggfile, aioli, vitlöksbröd och sallad! Sååå mätt just nu!:)

Nu är jag helt slut.. Alla drack utom jag.. Inte så kul att sitta nykter då.. Sen när man är så himla trött så blir man ännu tråkigare!! Jaja så är det ibland! 3 nyktra helgen för mig iaf👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0